Ești.

Nu-i îndeajuns că dorești
Eu sunt afară în ploaie
Înot într-o rochie
Vino să mă privești.
Sunt dincolo de răsărit
Aproape tot ce ți-ai dorit
La fel ca atunci când am murit
Sper că-ți mai amintești
Am părul negru și-ți zâmbesc
Cu privirea te amăgesc
Îmi șoptești un ‘bună’ sec
Și continui să mă urmărești.
Îmi vezi picioarele desculțe
Tremuratul alor mele buze
Ochii lent mi se închid
Alergi vrând să mă oprești.
Sunt încă afară în ploaie
Visez ale noastre povești
Mai bine vii să mă iubești…
Cât mai continuă să plouă.

Leave a Reply

