Dragă

Dragă

De câte ori n-am auzit-o venind de la persoanele apropiate: ‘Dragă, tu de ce fumezi?’. Cu toată încrederea oarbă pe care o am în mine, am rămas mută, și eu, și cel ce a pus întrebarea. Nu știu. La fel cum nu știu de ce mă trezesc în fiecare dimineață, nu știu dacă întradevăr am nevoie de aer sau de dragoste. Este una din întrebările la care aș vrea să îmi răspund cel mult mie.
Poate că…poate pentru că nu am ce face cu mâinile. Poate pentru simpla satisfacție ce mi-o dă faptul că nimeni nu-și dă seama. Poate că îmi place prea mult să mint. Cred că asta este. Cert este că atunci când nu voi mai fi singura persoană care îmi va simții respirația nu voi mai putea să mint. Aș renunța la instinctul de a minții pentru ca cineva să verifice în fiecare minut dacă am fumat sau nu. Condiția este să fie alegerea mea.
Fumez pentru că mizeria din suflet cere companie în mâini. Aș face bine să-mi fac curățenie, cel puțin prin minte, pentru că cine știe cine are să-și facă loc.

Leave a Reply

