Fel de fel

Fel de fel

Oare de unde am mai venit și noi? Iar dacă tot suntem aici de ce nu suntem ca ceilalți. E frustrant. Trăim în aceeași societate cu șanse inegale, cu idealuri deformate – de femei slabe, blonde cu par lung și drept – dar oare acestea..cum sunt? Oare își doresc să arate ca mine cât timp eu îmi doresc să arăt ca ele? Refuz să cred că își iubesc corpurile mai mult decât mi-l iubesc eu.
Dar pe interior? Oare ce îmi lipsește mereu? Cred că nu voi știi decât atunci când îl voi avea în brațe. Asta este posibil să se întâmple mâine, poimâine sau..niciodată, dar și asta refuz să cred. Nu am supărat pe nimeni pentru a spune că merit asta.
Mi-am luat pastilele, mi-am golit farfuria, adevărul este că am băut ceva mai mult decât ar fi trebuit și mi-am purtat mereu rochia neagră în locul celei albe..dar să fim sinceri, până nu am brațele umplute cui îi pasă cu adevărat? Și chiar dacă i-ar păsa..de ce mi-ar păsa mie dacă voi rămâne tot cu brațele goale.

Leave a Reply

