Liniște

Liniște

Am sentimentul că am uitat ceva chiar dacă mi-am verificat deja bagajul de două ori. Există posibilitatea să nu fi uitat ceva material, ci o amintire, o parte din mine. Nu am cum să-mi dau seama ce am uitat..că doar am uitat și asta, iar atunci când sunt strivită între oasele altcuiva îmi amintesc cum am inspirat pentru prima dată și dorindu-mi să expir pentru ultima dată tot strivită de aceste minunate oase. Secretul constă în a te simți comfortabil în tăcere, nesimțind nevoia să vorbești despre vreme, despre liniște sau despre cât de ușor este aerul de inspirat și dureros de expirat.

Leave a Reply

