Frig

Mă simt rece. Îmi imaginez coastele amenințând să se spargă în mii de fragmente și cristale de gheață asemeni țurțurilor. Din coloana vertebrală fiecare vertebră se cutremură fiind cutreierată de suflul a ceva rece. Îmi este frig dar nu vreau să îmi pun mai multe straturi de haine ce promit căldură pe mine. Știu că nu ar rezolva nimic. M-ar face doar mai groaie, imobilă, cu alte cuvinte m-ar face dintr-o bucată. Nu voi mai putea să mă mișc fiind tot rece, dar nimeni nu mă va mai crede. Cel mai tragic este că mi-am alungat deja de prea multe ori sursele de căldură încât să nu mă mai simt vinovată dacă le-aș mai cere o suflare caldă, lucru pe care nu l-aș îndrăzni..așa că voi îngheța.

20130321-111557 AM.jpg

Leave a Reply

