Mâine

Poate mâine, poate dacă te vei plictisi stând în propria ta cameră, poate..doar poate, poate vei veni în camera mea. O să te simți mai bine, în afara zonei tale de comfort, iar camera mea va deveni mai puțin ‘doar’ a mea, tu ocupand spațiu în ea, făcând-o diferită, mai interesantă. Ma simt vinovată pentru că îmi doresc ca tu, oricine ai fi, să nu te simți mulțumit de propria ta camera, ne știind cât de mult îți dorești întradevăr să te afli în camera mea străină ție, îmi doresc totuși să nu te plictisești în câteva minute de tot ceea ce vei găsi în această cameră mică. Mică, plină de lucruri parcă înghesuite și ascunse în fiecare colț și crăpătură, prăfuită, cu idei preconcepute așternute pe pereți la vedere și în spatele fiecărui dulap unde nici dacă ai vrea nu le-ai putea găsi. Plină dar totuși cât se poate de goală.

Așa că…mâine, sau poate într-o altă zi pe care o vei numi mâine, dacă ți se pare că merită, dacă nu ai nimic altceva mai bun de facut, dacă nu ai prefera să te plimbi singur prin parc, aș putea să vin să mă plimb cu tine sau ai putea să vii să îmi umpli o parte din cameră. Nici măcar nu trebuie să îmi vorbești. Decât dacă vrei..

20130325-121927 AM.jpg

Leave a Reply

