Mă iubește sau nu mă iubește

Mă simt neajutorată. Mă simt de parcă m-aș duce până la cea mai apropiată florărie și mi-aș cumpăra o floare (sau cum îi spun eu, o ghicitoare) iar până acasă să o chelesc pe frumoasa speranță rupându-i câte o șansă la fiecare pas de-al meu. O să aflu. Dacă nu îmi va da de înțeles că încurând voi fi fericită voi toci drumul iar, cumpărând-ui o cunoștință în schimbul unor hârtii, presupuși unchi ai florilor mele. Cum spuneam, o voi tortura pe aceasta. După ce o voi fi dezbrăcat-o de petale îmi voi strânge degetele în jurul si adâncul tulpinii ei simțind cum îi străpung talia.

Leave a Reply

