Magic

20130403-010632 AM.jpg

Oare religia își are rostul în lume? Nu mă refer la o anumită religie, ci doar la conceptul de a crede că prin rugăminți constante și alte ritualuri dorințele ți se vor îndeplini. Ceea ce ne face visele să se îndeplinească se numește ambiție. Dar asta este decât părerea mea și m-am obișnuit cu faptul că nu am dreptate.
Oare se consideră drept sfidare să te rogi atunci când ai mâinile pline de sânge, fie că este al tău sau al altcuiva? Eu aș răspunde cu da pentru că nu mai ai nici o dorință ce ar merita să fie îndeplinită. Deja ți-ai făcut alegerile atunci când ai mâinile roșii. În concluzie fără mâini pline de sânge de acum încolo. Următoarea ‘minune’ ce o voi aștepta rugându-mă o voi celebra bând benzină și dându-mi foc. Abracadabra!

Acum râzi!

2 thoughts on “Magic

  1. Nu neaparat ideeeeeea de religie este rostul, dar majoritatea oamenilor au nevoie sa creada in ceva doar pt ca nu au incredere in ei. Eu am ales ca cred intr-o persoana…nu in Cel de Sus ^_^ a da…si uneori in mine 😀

Leave a Reply

