Negru

Aș vrea să nu am ochii negrii. Nu pentru că ar fi banali pentru că de asta chiar nu-mi pasă. Aș vrea să îi am de orice altă culoare încât să îmi poți distinge pupilele. Se spune că ele se dilată atunci când te uiți la cineva sau la ceva ce iubești și am observat și eu asta la anumite cupluri când se priveau. Am observat asta și la o persoană care se pierde în cuvinte atunci când mă vede. Îmi pare rău că nimeni nu își va putea da seama prin metoda aceasta că eu iubesc anumite lucruri și persoane. Aș vrea ca tuturor să le fie cât mai ușor să își dea seama că îi iubesc.

Leave a Reply

