Omul este Gnom

Vreau sa râd curând
Si totusi sunt amuzat de-acest nimic
Cand universul leaga aiurea lucrurile simti cat esti de mic
Am o inima dependenta de iubire, independenta de lume
dependenta de muzica, independenta de sunet
Am un urlet pe care-l tin inchis si-l sugrum,
inutil ca un cadou dragut pierdut pe drum
si e un drum necirculat, vii sa ma pierzi, crede-ma
Hai, fa-ti curaj si vezi ce dracu e cu mine, deschide-ma!
Am o imagine palida in reflexia de la geam
Si-o teama ca pot odata sa nu mai am nici macar ce am
Am nevoie de un “totul va fi bine” ca de aer și apă
Am un sentiment plăcut pentru fiecare strop de rouă
Și-un tupeu trecător ca TemEșan în 99
Sunt un filosof idiot cu paradoxul în sensuri
Liniștește-mă!
Nu te lua după mine
Urmărește-mă!

20130415-104319 PM.jpg

Leave a Reply

