Motive

Mereu mi-a fost frică să îi întreb pe oamenii care spuneau ca mă iubesc de ce fac asta. Prima dată am întrebat-o pe mama și răspunsul m-a terifiat. A spus că mă iubește datorită instinctului de a iubi ființa pe care a născut-o. Asta înseamnă că puteam fi cea mai groaznică ființă și ea tot m-ar fi iubit. Dar nu sunt groaznică, chiar nu sunt. Am fost oarecum dezamăgită pentru că aveam alte așteptări. Atunci când oamenii îi întreabă pe ceilalți de ce îi iubesc se așteaptă la o înșiruire de calități pe care nu le știau.
L-am întrebat și pe el de ce mă iubește. Pot spune că m-a lăsat pe gânduri răspunsul pe care l-am primit. A spus că nu știe de ce. Pur și simplu asta simte și că oamenii care spun că iubesc o persoană pentru o înșiruire de motive nu iubesc acea persoană ci doar calitățile acesteia.
Poate că ăsta este motivul pentru care nu vei avea parte de o listă cu motive din partea oamenilor care te iubesc…

Leave a Reply

