Partea întunecată a oricărui vis

20130504-032100 PM.jpg

Eram pe o stradă prăfuită iar soarele era îndeajuns de fierbinte încât să îți fie cald dar nu încât să te facă să îți dorești să stai la umbră. Cel din stânga mea era el. După modelul lui Roșcu voi începe să mă refer la oameni după inițiala numelui. D mergea în același ritm cu mine. La capătul străzii pe care ne aflam, la 10 metrii distanță se afla o secție de poliție. Începe să îmi povestească despre cât de ușor ar fi să furăm duba de poliție parcată pe trotuar în fața secției. L-am crezut indiferent de faptul că lângă dubă se aflau doi polițiști și un bărbat îmbracat cu blugi albaștri și o geaca din același material. D se preface că vrea să dărâme gardul din sârmă lângă lare ne aflam pentru a atrage atenția polițiștilor iar aceștia să se îndepărteze de dubă. Cei doi decât și-au ridicat privirile dar bărbatul în jeans a alergat spre noi. La un moment dat, în timp ce acesta îl împinge pe D de lângă gardul din sârmă scoate un pistol din buzunarul gecii. Nu am apucat să văd decât degetul acestuia ce apasă pe trăgaci. Sunetul i-a făcut pe cei doi polițiști să alerge spre cel ce îl împușcase pe D în abdomen. Aceștia l-au legat de un scaun cu spatele la mine. Pe D l-au dus la spital. Următorul lucru pe care mi-l amintesc este frustrarea pe care o simțeam pentru că nu aveam suficientă forță să îi smulg capul bărbatului legat cu spatele spre mine. Plângeam și îl loveam cu toată puterea simțind că nu îl doare suficient, că nu îl doare atât de tare cât mă doare pe mine. Nu știu dacă D avea să mai trăiască dar mă asiguram că loviturile mele îl vor omorî pe bărbatul legat.

Leave a Reply

