Rapsodie de vară

Aș vrea ca pentru un an să am o viață obișnuită. Vreau să am timp să stau să beau o bere rece în mijlocul verii cu un grup de oameni care să mă facă să mă simt bine. Îmi doresc să fiu ori iubită ori uitată doar pentru confortul psihic ce l-aș avea din partea iluziei că îmi controlez viața. Vreau să pot călca pe iarbă fără să mă gândesc la toate insectele ce stau ascunse în ea. Vreau să îmi pese mai mult, să ajut, să mă simt utilă. Vreau să îmi fie frică de moarte, să fie viața atât de frumoasă încât să îmi doresc să nu se termine niciodată.
Dar oamenii ciudați nu au vieți obișnuite. Beau berea colindând pe străzile din cartierul meu ce aduce mai mult a ghetto împreună cu câțiva oameni la fel de confuzi și de passiv-agresivi ca și mine sau legănându-mi picioarele pe marginea lacului. Sunt iubită dar nu simt asta pentru că la fel cum eu nu am timp nici persoana specială mie nu are și cumva simt că o merit. Nu eu și nici altcineva nu îmi controlează viața. Sunt pur și simplu în derivă. Vreau ca toate vietățile să moară doar pentru ca eu să pot să stau liniștită pe iarbă. Sunt nefolositoare pentru majoritatea oamenilor care sunt nefolositori mie. Am momente în care sunt îngrozită de întuneric, de misterul negrului profund și al unor firave contururi, dar sunt doar amăgită de faptul că aș putea să mor. Dacă trebuie să mor, o să mor și atât. Nimănui, nici măcar mie nu-mi pasă cum. Asta nu înseamnă că mi-aș dori să fiu torturată, să mi se separe membrele pe rând doar pentru că sfârșitul ar fi același. De fapt, dacă ar fi să aleg mi-aș dori să mor aruncându-mă de pe cea mai înaltă clădire din oraș. Când vreau eu, de dimineață la ora opt, într-o zi de toamnă ploioasă. Dar sunt prea lașă și prea curioasă de ce are să se întâmple pentru a decide eu cum să mor. Și poate am și prea multă speranță.

Leave a Reply

