Anti-glonț

Îmi place modul în care își bea shot-urile. Felul în care merge. Felul în care zâmbește atunci când mă vede. Felul în care îmi urmărește fiecare mișcare, gest, expresie și gând. Felul în care mirosul lui îmi rămâne impregnat în tricoul pe care-l port, fiecare șuviță de păr și fiecare bucată de piele. Felul în care atunci când dansăm nici nu îmi mai trece prin cap faptul că aș putea cădea, pentru că nu s-ar întâmpla niciodată. Faptul că mereu plec cu vânătăi și uneori cu o buză ușor crăpată, mereu obosită, fragilă și cu un zâmbet rezistent la ploaie.

20130911-221723.jpg

Leave a Reply

