Printr-un televizor color

Unde-o să fugim
Deși mai bine te-aș întreba dacă…
Vrei să te găsești cu mine?
Cu mine oriunde
Departe cu tine
Gândindu-ne la un parfum sincron
Rup iarba de sub mine
Iar totul, inclusiv tortul
Îl păstrez pentru mine
Peisajul era prea monocrom
Mă găsești sub soare
Ard precum o vrăjitoare
Bruneta visurilor tale
Căci restul…sunt blonde
Și amare.
Răspândind în tine-o boare
De pe-a mea spânzurătoare
Ai devenit mai roșu
Iar eu mai aproape de tine.
Sunt mereu în preajmă
Sunt în brațele tale
Ești în sângele meu
Uneori prea aproape
Alteori prea departe
De cele mai multe ori prefer să mă uit în altă parte
Căci ceea ce îți doresc eu ție se spune doar în șoapte.

Leave a Reply

