Dans pe fundal roșu

Mă lași să beau vin?
Roșu
Cât vreau eu
De supărare
Să sparg cinci zeci de sute
De mii de pahare
Apoi să mă inviți la dans
Peste cioburi rozalii
Să ne înroșim picioarele
Să îți admir zâmbetele
Iar tu mie plânsetele
Căci mă doare să te văd
Rănit cu și de mine
Mă doare să mă văd
Dansând cu tine
Am făcut primii pași
În balans către un os sfărâmat
Învârte-mă
Strânge-mă
Iubește-mă
Fă-mi ce vrei
Doar lasă-mă să mă înec într-un pahar
De vin roșu
Pâna de devi roșu de furie.

Leave a Reply

