Calm și miere

Stai calm. Sunt doar pete.
Doar răni. Doar zgârieturi.
Doar mici tăieturi. Doar frânturi.
Crăpături în mine.
Ai foarfeci, bandaje și cât de mult
Machiaj. Să acoperi cum simți ce faci.
Iar când te voi întreba să-mi răspunzi simplu
“Mă ascund”.
Să-mi spui când te vei ascunde
De ale mele vise crude
Cel ce mă crede mă aude
Nu ca restul păsărilor surde.
De ieri până astăzi am devenit melancolică.
Astăzi sunt cea mai alcoolică
De cum am fost până acum
Nu mai știu ce să mai cred
Dar sper că o să iasă fum.

Leave a Reply

