Ascultă-mi inima

La ce te așteptai când nu mă iubesc nici măcar pe mine? Zilele din zori și nopțile din zaț. Am o inimă din aur, neschimbată de atâția ani.
Mănânc sirene la conservă, am o reputație mizeră. Dansez singură noaptea în chiloți. Dacă vrei să mă vezi să știi că nu poți. Cred în pisici negre ce mântuie lumea, în banane și lapte cu care îmi umplu gura. Înțeleg de ce mă păstrezi cu căldură un pic la distanță. Vrei doar să mă vezi nu să auzi cum bâlbâi o frază. Sunt blondă, mă machez cu albastru, am haine mulate și sclipesc ca un astru. Acum, te org, iubitule ce mă iubești așa cum sunt, când îți spun că sunt eu mă mai crezi pe cuvânt? Eram un coșmar, iar acum sunt o rază de soare. Ard ce prind și nu are cum să doară.

20131112-022810.jpg

Leave a Reply

