Am văzut și oameni fericiți

Mă nasc singur împingându-mi picioarele în coastele mamei mele și încep să-mi plâng de milă. Mi se umplu plămânii cu aer ce nu are să mai iasă vreodată. În lumea asta intru îmbăiat în sânge. Sunt ghinionist. Dintre vid și freneticitatea asta mi-aș mânca ochii pentru a mă răzgândi. Dacă voi avea în continuare ghinion aș putea să și ies din lumea asta tot mânjit cu sânge. Oamenii sunt naivi. Singurul lucru la care se gândesc este iubirea. I-am întrebat care este diferența dintre a te culca cu cineva și a face sex. Niciunul nu mi-a mai vorbit de dragoste. Sunt sexy dar mie nu îmi sunt atrăgatori. Sunt un copil. Am fost dresat să beau apă doar când am pauză. Doisprezece ani de școală, facultate, apoi muncești până mori. Trebuie să fiu concentrat da cum căcat când de opt luni nu dorm aproape deloc. Ce faci? Eu bine. Aștept să mă lași să adorm. O dată pe săptămână visez cu o țigară în gură și îmi deschid ochii când totul s-a terminat. Logaritmează-mi existența. Scoate-mă dintre fetele ce vorbesc prin șoapte. Lasă-mă să fiu așa cum am fost creat. Alimentează-mă cu fapte. Am cincisprezece ani de tratament cu cinci feluri de pastile. Am în haină, în mâna stângă două antidepresive. Sunt cinci zeci de grade la nivelul asfaltului, dar mă îmbrac pentru că n-ați vrea să fiți cu toții ofensați de voi. E tot mai frig căci acum trei zile ați făcut o gaură în cer. Mă gândesc la voi după o matriță. Azi nu a fost o zi așa bună pentru conștiință. Mi se spusese că vor fi oceane, nu plaje. Păduri, nu parcuri. Animale, nu lupi îmblânziți. Ce gând îi ține pe acești oameni în viață? Nimeni nu se îndrăgostește de un copil ce nu iubește. Sper să mor pe neașteptate ca să nu mă oblige să îmi sap singur o groapă. 

Leave a Reply

