Am capul așezat pe nori

Sunt o ființă formată din tot ceea ce urăști. Dar fiind o așa pură combinație, cum ai putea să nu mă iubești? Doar ființa ce trăiește în interiorul capului meu nu mă are la inimă. Asta pentru că nu are o inimă. În privința asta semănăm.

Cea mai tristă am fost atunci când un vechi străin m-a întrebat cum este cerul. Era înorat cu puțin soare. Era toamnă… Își ridică ochii de caramel către cer și apoi îi țintuiește pe ai mei.

„Mâine o să fie senin.”

E absurd. Totul e absurd și de-a dreptul prostesc.

„Nu, prognoza meteo spune că o să fie înorat toată săptămâna.”

Devine din ce în ce mai ciudat. Chiar o să ajungem să ne certăm din cauza numărului de nori prezenți pe cer!? Văd cum din colțul gurii îi apare un zâmbet. Ce teorie ciudată urmează să-mi mai spună…

„Cei de la meteo nu prezic și cum va fi cerul meu. Mâine nu o să mai fi așa îngrijorată ca azi. O să ai ochii senini.”

Ce dulcegării drăguțe…

Leave a Reply

