Se pune praful pe mine

Se fac cozi pentru a-mi umple paharul

Dar niciunul nu îndrăznește să vorbească cu mine

Sunt inabordabilă după cum s-ar zice

Pe de-o parte așa și trebuie

Dar până la urmă stau aici singură

Și iar scriu poezii pe care nu le citește nici dracu

Fără rimă, fără sare

O chitară acustică într-o orchestră de viori

Rimele ajută doar oamenii chiori

Prietenul cel mai bun în seara asta e chelnerul

Mă ascultă, nu îi pasă ce zic și nu îmi vorbește

Vrea doar să mă facă fericta

Fericirea mea îi aduce viață

Leave a Reply

